. Zarah-Lou

Jag skulle vilja be dig om en tjänst :)

När du har tråkigt. Kan du inte vara en ängel och göra en ny sån där bild här över till min blogg..
Du är ju grymast i världen på de, och jag är så sjukt dålig på de..

Jag gillar allt annat, men är ganska trött på min blogg nu eftersom jag får sitta på endast den hela dagarna :)
(Inte bitter över att jag har ingångförbud mot mig själv på FB)

Men kommer du på något annat coolt tema till bildera så är jag öppen för förslag :)


Love you honeypie
www.zarlie.com

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

haha, jag älskar att du ber mig om en tjänst och inte kan stava till min bloggadress! xD



Puss på dig! ;)



Absolut kan jag försöka pilla med det någon dag, lusten måste ramla på mig först. Det är så grymt svårt utan inspiration, men jag ska försöka :)

Får även se om jag hinner innan onsdag, då åker vi till Riga :)



Fan att du dragit från FB!!! =ó(

2010-10-03 @ 01:33:54
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Louise

Haha* såg de nu.. :P



Va har jag missat de där med Riga eller??? Guud va skoj iaf :)



Jag vet men ja kan snart inte hålla mig där ifrån längre :) Så vi ses nog där snart igen :)

Puss

2010-10-03 @ 14:50:18
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0