. hemme

Jag blev hemme ikväll. Fick ett litet spratt och dammade hela lyan.. Tappade skurhinken i golvet (på toan som tur var) så fick skura golvet för hand, men då blir de iaf ordentligt rent :)

Familjen Jacobsson kommer ju i morgon, så de är bäst att ha de lika fint som vi alltid har, så dom inte tror något annat ;)

Orkar inte dammsuga resten av rummen, de får bli i morgon.. För att städa med feber är fan jobbigt :)



Nu tar jag en dusch, för fan va äcklig man känner sig när man skurat dass.. URK..

Sen en film! Yepp

Saknar mitt tandlösa troll som just nu är i Thailand.. Avis...Joo


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Lånat ditt rum inatt, Sofie sov i Alex rum. NICE :o) Nu frostar jag av frysen. puss

2011-04-18 @ 08:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0