. trött

Hej käre dagbok!

Jag har under gårdagen kännt mig hängig.. Nyst och svettats mer än vanligt.
(Jag har inte tränat i en dammig lokal)

Idag tog jag sovmorgon, men är ännu helt slut..
De är "hemma vinprovning" hos Jeanneth ikväll, men jag har inte varit på drickar humör och nu är de inte bättre. Funderar på att ringa henne och säga att jag blir hemma under täcket hela dagen..

Nu kom solen fram och man vill egentligen gå ut, men jag orkar inte..

Svårt val, för jag är ju inte helt krasslig, bara en känsla av att något är på gång :/


Till något annat, fick ett telefonsamtal igår. Helt oväntat. (ingen telefonförsäljare)
Att personen tar mig som vän, de är jag glad för. Väldigt glad för att få spontana samtal i nyktert tillstånd..
Men de har ju inte hört till vanligheten på sista tiden, så man undrar ju vad som är på gång..
Hemlighetsfulla jävel :) Och inte kunde du berätta heller! Jag hatar hemligheter!! :) De är kul att du vill dela saker med mig, men de vore roligare om du någonsin fick ut all info också. Inte bara sa A hela tiden, men inte B..



Nu ska jag nog ta och äta lite kycklingsallad med feta ost, de är gutt de..

Sommar, shorts och ÖL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0