. Alex 7 ar

Idag fyller min lilla gudson 7 ar, shiit vart tog tiden vagen!!

Den 19:de foddes en liten pojke, Grattis Stefan, Rina och Elise. Ska bli kul att se honom nar man kommer hem!!

Da var 2 av 5 vantade kusinbarn fodda.

Aven Sandra och Tobbe fick en bebis. Osaker pa dag bara! Grattis!!



Hittade en Nokia nar jag var ute med hunden!! Ingen som ringt och saknat den.. Blir lite panik att hitta en polisstation i morrn, jag ska ju till Sydney..

Nu ska jag ata knackemacka med skinak o en kopp te, kanner av halsen men ignorerar det..


Fick vara med pa Skype och sjunga och se nar Alex oppnade paket i morse!! Ahhhh min gulle!


God Jul pa er..
Och tack for kommentarerna dom varmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0