Australien .

Da har man anlant till Aussie!! Sweet

Jag har kommit till skohimlen!! :) Har kopt ett par jatte sota sommarskor, ska visa er!
Eller rattaresagt sa finns de en hel del shopping har i Wollongong! :D


Alexander ar gudomligt sot!! Liten plutt bara 5 veckor!! Blev mys med honom i morse, nar kusin bar in honom till min sang! I LOOOVE!!

Hur fint som helst bor dom, jag trivs som fisken i vattnet och jag kommer bra overrens med Charlie, the beutiful dog :)



Pa sondag ska till till IKEA, nyoppnat ska tydligen kunna va varldens storsta 2,5 km.. Nagon som vet om de finns ett storre??


Kul att Theres ar hemma igen sa de ar NAGON som kommenterar pa min blogg iaf!!! :)

Kommentarer
Postat av: cornelia

love you sis

2011-12-04 @ 14:26:28
Postat av: TELMA

Åhh, låter som du har de underbart! Visst nu måste man ju hänga med här om vad som händer då jag inte kan va din wingwoman förrens du kommer hem igen! Miss ya! Loooove

2011-12-04 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0