Jul jul stralande jul .

Ja shopping gor en pa gott humor sa ar det bara!!
Kollade lite pa natet och hittar vad jag onskar mig i julklapp!
Ar ju inte hemma i jul, men dromma kan man ju alltid gora!!


Hogst pa listan en Mjolkskummare:


C3 Foamy Mjolkskummare! Mellan 400-500 kr. Finns pa elgiganten bland annat!
Behover inte just vara denna sort, men bara den ar elektronisk och gor mjolken varm och skummig. Lina kopte sin jatte braiga pa Rusta nagot ar, har letat men inte hittat den igen!



Koppar
:


Den rosa ar fran IKEA och finns i olika farger onskar mig i vilken farg som 15 :- st
Den andra ar fran INDISKA och det ar stilen jag gillar! Denna kostar 129 :-



Varmedyna storlek storre:



Finns for under 200:- pa Tradera annars finns dom i olika elektronikaffarer!



Juciepress OBH Nordica:



Finns pa NETONET for 390:-



Ljus:


Helst lila stearinljus som INTE ar vita innuti!! :) Finns nog over allt :)



Stavanger:


En resa till Stavanger :)



Johnny Depp:



Skulle inte vart helt fel :)



Lantliga/gameldagsa sma saker:


Ja vad som helst som kan matcha mina oldoldold fonster som jag renoverar :)


Tack tomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0