suck .

De ba regna och regna idah!

Igar var jag pa julmiddag med James jobb.. Trevligt :)

Idag var vi pa middag med James familj, annu trevligare :)
At pizza sa det sprutade ur mina oron!! God var den!































Blir lite sma irriterad pa en viss manniska dar hemma. Men jag ska egentligen inte visa att jag bryr mig va, eller ska jag? Minns inte hur det var sist. Eller jo de minns jag, jag gjorde tappra forsok och fick skit tillbaka.. Sa denna gang ska jag fan skita i allt. Sa far personen i fraga visa sitt intresse som pastas finnas.... ? Jag har da fan visat, och nu ar bollen looost eller nagot... Att det alltid blir sa har.. Herre min get.... Jaja, wait and see... Helt enkelt, jag ar ju fan pa andra sidan jordklotet nu!! Men da undrar man, ar de sa svart att gora en kraftanstrangning och svara pa ett mess.... Samma javla historia som alltid.. Ni killar ar fan dom trogaste pa jorden.... skriv ett javla mess och be en far at skogen i stalle for att dryga ut saker och ting och tro att saker och ting forsvinner ut i tomma intet om man inte tar upp det.... Latt som en platt att bara fa det ur valrden da genom att vara TYDLIG... Men de ar ju inte forsta gangen det ar missforstand har.. Sa nu ar jag kanske smatt irriterad i onodan... Irriterad lir jag iaf..

Men de ar nog annat som spokar i min skalle med!! Behover en viss van att prata med........

Kommentarer
Postat av: TELMA

vad är de nu som hänt hjärtat?:/ puss

2011-12-11 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0