Yes .

Ja idag var vi i Ugg butiken och jag bestallde ett par special Ugg Boots..

Hogre skaft an normalt och bruna med utesule.. Sa nu ska jag vara varm om fotterna i framtiden, de kan ni lite pa.
Folk far tycka att uggs ar hur fult som helst. Det tycker jag med. Men jag kan saga er att jag bryyyr mig inte om det.. Jag kommer da inte frysa om fotterna. Och ha valdigt skona skor. Det varsta jag vet ar att frysa om fotterna.. Sa detta va de optimala.. :)

Blev dock 220$ fattigare (ca 1600 kronor).. Men de lar de vara sa vart eftersom man kommer kunna ha dom i evigheter.

Woop Woop. Ska bara hitta en Iphone 4S nu ocksa :)


Yaaaamm...... nej hu va trott jag ar. Tror de ar dags att krypa till kojs.. Somnade inte forens 03.00 i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0