blod .

Ja igår, vet inte ens om jag orkar ta upp de.. Fy FAAN vilken dag på jobbet...

STRESS till TUSEN.. Men vi klarade de fint så klart..


Pralav skär sig på glas och jag agerar sjuksyster, blod ta mig fan över allt..
MEN jag svimmade inte..

Förr var jag inte rädd för blod över huvud taget. Men efter Adlit rev upp benet i hästhagen hände de något. Jag höll den kvällen på att svimma och spy..

Sen efter de har de varit samma sak.. Varje gång jag ser någon som blöder blir jag svimfärdig (menar då mycket blod)


Men igår jag det bra :)

Jag var väldigt trött när kvällen var slut. Så vi stannade och drack en öl och snackade lite skit.


over and out

Kommentarer
Postat av: Carola

Svar: De var en allvarlig trafikolycka där två omkom. Men min bror hade änglavakt och överlevde. Fick bo på 3 olika sjukhus och sen rehabboende innan han tillslut kom hem efter ett par månader!

2011-02-19 @ 18:44:46
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0