falukorv .

de är gutt de..

Måste besöka Linda i Falukorvslandet någon jäkla gång...




Oj så seg jag är, verkligen sugen på att jobba...
Skulle lätt kunna krypa ner här i soffan med täcket och bara somna en stund...
Jaja i morgon är jag ledig. Ska bli nice.. Då ska jag kolla massa på serier och inte lyfta ett finger mer än att laga mat då.. Som jag känner nu iaf.. Men de hinner ju ändra sig!! Sanningen är att jag inte brukar göra mer om dagarna annars heller..

Men idag skrubbad jag lite i kötet och dammsög. Världens DÅLIGASTE dammsugare har vi!! Blir typ skitigare av att tar fram den!! Mat fick vi handlat också. Gutt. Ska npg göra mig en chokladkaffe nu så jag vaknar till liv.

puss o snusk lingonslusk





Kommentarer
Postat av: Linda :D

Du är hur välkommen som helst!!! Jag bjuder på FALUKORV!!! ;) Miss u!!! <3 :* KRAM!!!

2011-02-16 @ 23:49:24
Postat av: Louise

Åhh de hade inte vart fel ;)



Miss you too!!

Kramar

2011-02-17 @ 04:46:52
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0