Gokväll .

Har haft May på besök ikväll. Sjuk trevligt. Vi åt taccos, kex med ost, vindruvor, och bakade banan rulltårta. Mumms..
Lagom mätt nu ;)

Vi såg två filmer också..
En som hette SPLICE, handlade om ett experiment med männskligt DNA. Den var mest bara skum, och typ ingen bra handling alls..

Sen såg vi I Love You Man, jag har sätt den förut, men de är en helt okej komedi!
Sjuukt kul att göra lite saker på sin lediga dag.. :)



Sen har jag packat min väska med endel skit jag inte använder som jag ska ta hem, finns mycket kvar dock.. Suck..
Skönt att rensa ur.. Mindre trevlig att upptäcka mögel i garderoben bara!! :/

I morse fick man ett bra uppvaknande med att Linn kom in med en fruktmos :) Mumms.. <3
Jag och May råkade gå på krogrunda igår, men de va kul :)

Saknar mina pinglor där hemma.. Vill att ni ska vara på samma uteställen som jag och skaka rumpa med mig!
Christer fick duga igår ;) Nej de va kul :)


Hoppas alla jobbskor jag beställt kommer i morgon så man kan pricka av och dela ut :D



Till sist, bjuder på en relativt färsk bild, är så happy att mina normala, naturliga ögonbryn har kommit tillbaka :)
De tog sin tid!!

 

Men snart vill man väl ha tunnare igen. Lika mycket som jag just nu vill bli blond..

Varför kan man aldrig bestämma sig :) Förändring är kuuul :)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud vad du är vacker ;o) he he <3

2011-02-22 @ 08:28:13
Postat av: Elin

jag är med helt inne på tjockare ögonbryn och tycker det ser förfärligt ut med smala. dina är riktigt fina. haha jasså du vill bli blond du:) Men du passa ju i allt:)

2011-02-22 @ 09:20:55
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0