i´m in love .

Träffades för några år sedan. Har inte tänkt på de så mycket tidigare, men han har alltid följt mig vart jag än varit, alltid hjälpt mig när jag haft de tufft, tråkigt och även varit väldigt glad. Alltid har han funnits där! Han har sparat dom finaste minnena åt mig och även vidarberättat dom för andra.

Inte förens nu har jag vårat förhållande blommat ut på riktigt! - Jag klarar mig inte utan honom.

Vi träffades första gången i Visby om jag minns rätt och jag la självklart märke till honom, men mer än så va de inte då.
Han följde redan då med mig i mina tankar, och sedan dess har vi varit åtskiljaktiga. Han följde med mig till Norge, och varje gång jag varit hemma har han åkt med fram och sen tillbaka igen.


Jag älskar dig Frans-Bertil ♥
Utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort.
Finns inte ord att förklara vilket beroende du skapat hos mig..
Jag känner mig aldrig ensam när jag är med dig.
Ja FB är ett riktigt kap. Varför ha riktiga vänner när man kan ha dig? X)
Hähähä



Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

hahaha!! FB... xD

2011-02-18 @ 10:46:22
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Rebecca

hahahahah du är rolig du :D:D facebook är verkligen en riktigt vän som man är med varje dag :P

2011-02-18 @ 21:50:23
URL: http://rebeccapettersson.eeazy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0