jobbet .

Världens bästa. Vi får nu beställa arbetsskor ur en katalog :) Super snällt. Men vi förtjänar de såklart så bra som vi jobbade förra året :) Men också för våra ryggar. TUSEN TACK!

Jag är ansvarig på att beställa :) Kul faktiskt :)

Jag har lite svårt att bestämma mig vilka jag ska välja..
beror lite på om jag får Nike skorna jag budat på på Tradera eller inte. För Nike skorna jag har nu börjar gå sönder (inte ens 1 år gamla)

Dessa hoppas jag att jag vinner på Tradera:



Dessa tycker jag är finast:


Dessa blir de om jag inte vinner Nike skorna tror jag:

 

Kan tillägga att båda skorna är väldigt bra jobb skor med antihalk och gjorda för att kroppen ska må bra! Skor för personal :) Men svårt som tusan! Veliga Louise är tillbaka :P

 

Jag är egentligen mest nyfiken på vad ni tycker om NIKE skorna?? Jag älskar dom.. hoppas jag vinner!!



Kommentarer
Postat av: junitjej

Nike-skorna är kanonfina!! Sådana skulle jag också vilja ha!



Var jobbar du någonstans?

2011-02-17 @ 08:00:21
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0