morsdag ?

haha jäkla norrmän. Dom lurade igår i mig att de är morsdag i dag.. Kanske de är de här, men de står inte i kaländen att de ens är norges morsdag..

Så jag som egentligen vet att de är i maj (eftersom de alltid är i närheten av mammas födelsedag) skickade ett sms till mamma i morse :)

Haha hon ringde kl 11 och väckte mig och undrade om jag blivit knäpp? :P Haha


Men hon blev glad för ett sms iaf :)


Nu ska jag ut och gå, för Henrik har tvingat mig :P
Nej jag menar han har peppat mig.. :)


I morgon är de min dag!!! :D yees

Kommentarer
Postat av: Henrik

Haha =) Har lite svårt att tvinga dej med tanke på avståndet men jag gör vad jag kan.. Du säger att du vill ju och jag försöker bara få det att bli av ;)



Kram

2011-02-13 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0