nach .

Fasiken vad kul vi hade efter jobbet igår. Skrattade så att tårarna spröt. HAHAHA

Vilket underbart gäng man jobbar med alltså!! ♥


Drack kanske tre öl och mitt huvud håller på att sprängas idag..?
Jäkligt märkligt, men tror jag har legat och "spännt" mig i natt. Har nämligen ont i tänderna också..



I morse klockan 16 ;) så ringde Faster, alltid lika trevligt att pladdra med henne!


Om 10 dygn är jag på väg hem :) Ska bli underbart!!
Lilla söta Sigge ska jag få träffa för första gången, ska bli så mysigt. Ska såklart även bli mysigt att få umgås med kusin hela dagen också :) ♥


Nu ska jag jobba en sväng (19.00-00.30) Sen ledig tre dagar som jag sa :) Borde packa och fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0