nej .

Har ont i öronen, och ont i halsen..

Faan jag som ska jobba och tjäna pengar!!!!


Helvetes skiit..

Varför ska jag åka på var enda jäkla förkylning för? Räcker med att någon säger, oj vad sjuka mina barn är där hemma. Då blir jag sjuk.. Vafan..

Förstår inte vad jag har för imunförsvar, inget alls tydligen. Inte när de kommer till förkylning iaf!
Men magis har jag klarat mig utan sen många år tillbaka, och de är jag glad för (peppar peppar ta i trä)

Senast jag var magsjuk var under fågelinfluensan, men då hade jag smittats av något magvirus i Uganda, som inte hade med den att göra.. Men de var fan 500 ggr värre än någon maginfluensa jag haft.. Fy faan. Och de tog flera veckor innan mina provsvar kom (det jobbiga med att bo på Gotland)! Men tillslut fick jag utskrivna piller som jag knaprade ett tag. Smal som fan blev jag, de va de enda bra i det hela.. Men snabbt gick man upp i vikt igen för minsta lilla jag åt tog kroppen såklart till sig, efterosm jag hade vätskebrist. Och tur va ju det, kroppen är otrolig alltså..


Där va man ganska smal efter att ha levt på väldigt lite mat i tre veckor. Sen blev jag ännu smalare eftersom jag blev sjuk när jag kom hem, rena rama helvetes bantningskuren. Synd bara man var sängliggande ;)

 

Skulle vara kul att åka tillbaka till Uganda och se hur de ser ut nu snart 5 år senare.


Kommentarer
Postat av: Carola

Va gjorde du i Uganda?? Nyfiken

2011-02-02 @ 14:50:29
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0