Önska .

Pappa, titta vilken FIN VOLVO jag hittat! Nu vet du vad jag önskar mig i 23 års pressent :)
(Mamma, visa honom detta, för jag hittar inte hans mailadress)

Den finns på blocket och Gotland: Stenbergs Begbilar AB, Visby: #, så du vet :)



Volvo S80 2.4 Turbo,limited edition,helskinn, manuell växellåda
Bränse: bensin
Mätarställning: 24000 mil
Färg: safirblå metalic
Karosseri: Sedan
Info: 2.4T, limeted edition, endast 2 ägare sen ny, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Avtagbar dragkrok infällbar, C-lås, CD-stereo, Elhissar fram, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Komplett ifylld servicebok, Larm, LM-fälgar/sommar däck 17 tum, Multifunktionsratt, Servostyrning, Sidoairbag, Skinnklädsel, Stereo, Stolvärme fram, Svensksåld, Vinterhjul - dubb/plåtfälg, Yttertemperaturmätare, ACC (kanonfin, rostfri)mycket välvårdad, FINANS ORDNAS!!!!!!
Extrauppgifter
Märke: Volvo Drivhjul: Framhjulsdriven
Modell: S80 Hästkrafter: 199 Hk
I trafik: 2000-12-21 Motorstorlek: 2922 cc
Biltyp: Sedan CO2-utsläpp: 222 g/km
Färg: Blå

Skulle göra mycket för att vara 48.000:- rikare, eller till och med kunna ta ett lån nu alltså!! Verkligen min favvobil, och i en sådan sjuuukt snygg färg!!

Pappa är den inte fiiin?? Kanske du vill köpa den, så jag kan köpa den av dig sen??? ;) Snälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0