skvaller .

De är de bästa med bloggvärlden!?! Ella.

Hehe

Jag vet att Gotlands ögongodis ska till Hela Hallen Gungar, de gjorde mig varm i magen :)
Fast 100% säker är jag ju inte, men att ha förväntingar är kul, tills dom blir krossade.
Så nu är jag sådär glad fram tills den 26te och får då se om de stämmer eller inte :D

Hmm.

Sitter inne med massa skvaller men vissa saker ska man inte skriva om..
Och linjen är fan hårfin ibland. Man vill ju inte såra.. Så då strunat jag hellre i att skvallra, de är inte fint :)

De va allt skvaller du fick idag Anna :)




Kommentarer
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 00:10:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0