slut .

Idag är det en månad tills Gotland..
SKA klara EN månad utan GODIS!! HUUR svårt ska de vara??

Oboyén som vi har hemma nu är okej, men när den tar slut är de INGE mer oboy i vårat hus..

När man bli godissugen, VAD GÖR MAN DÅ??

Ska iaf testa med att svepa ett glas vatten! Undra om de funkar.. Om inte så får de bli lime och citronskivor på jobbet.. Inte de bästa för min känsliga mage, men bättre än godis, för de är den verkligen alergisk mot.. ;)


Ska sluta äta mjölkprodukter igen, ska fösöka med de när jag är hemma på ön.
MEN skulle behöva gå en kurs, vad man kan äta av alla ämnen och så om man är laktos/mjölkprotin intolerant.. Jag fattar liksom inte alla dessa termer och grejer. MEN de ska de bli ändring på! Stackars min mage!!

Sen ska jag be dom kolla min lilla mage igen i sommar.. Så man kan få ett svart på vitt om man tål mjölk eller inte!!


Hur kan de va att de man inte SKA äta kan bli de bästa i ens liv!! Sjukt. Precis som förälskelse!!



Kommentarer
Postat av: Carola

De fixar du...jag hejar på dig! Jag brukar ha en ask läkerol eller liknande i handväskan och när sötsuget verkligen slår till funkar de med att suga på en liten pastill :p

2011-02-11 @ 12:15:41
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: jennie

blanda 2 msk äppercidervinäger med ett halvt glas vatten innan varje måltid då försvinner allt sug efter godis =)

2011-02-14 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0