tårdrypande .

Filmer som får mig att storgråta: Sisters Keeper, The last song, Brothers, Dear John, The Notebook och P.S I Love You

De är också några av mina favoritfilmer. Eller The last song såg jag och Linn idag igen, och denna gång va de inte alls lika bra. Men självklart grät jag.. Så sorlig... Hur kan de komma sig att dessa filmer som jag gråter till är mina favoriter? Kanske för att filmer som framkallar känslor är filmer jag gillar, men jag gillar ju skräckfilmer och att bli lite småskrajj under filmen också, men känslan som jag har kvar efter är INTE kul.. Är så sjukt mörkrädd när jag är själv. Skrämmer upp mig själv som tusan! Tänker på att de ska stå någon och smyga på mig eller stå någon i ett mörkt rum när jag ska gå in..


Händer de en dag, att jag får se någon i ett kolsvart rum (då där jag absolut inte kan tänka mig det) ja, då får jag nog hjärtattack och dör på fläcken.. Jag är ju oftast "beredd" på att någon7något KAN stå där!

Igår när jag skulle byta ett ölfat i källaren på jobbet, så fick jag inte lampan att fungera, så jag sket i att kolla om de fanns något nytt fat, och sa till kunden att den ölen var slut. För jag VÅGADE inte gå in i detta läskiga rum när de va kolsvart.. De är en fuktig källare utan fönster och massa pumpar och fläcktar som låter plus att de är lite vatten på golvet! Jag bara såg framför mig att dörren skulle gå i baklås när jag gick in och tryckte på lampknappen, så jag sprang lika fort ut igen när jag tryckt på den, men den funkade inte. Så jag var tvungen att dubbelkolla och gå in igen (hade stenkoll mot dörren hela tiden - ville ju inte se in i mörkret) men naj den funkade inte, så jag sprang ut igen och låste dörren..

Feg man är då :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0