stockholm idioten .



Fyyy faaan idag va den där satans STOCKHOLMARN inne.. Fyy faaan vad jag avskyr honom.. Hoppas han läser min blogg... DU är socialt inkompetent!!!! Och hur faaan tror du folk skulle vilja jobba med dig?? Tror du vi säger till chefan att "wow vilken kille honom vill vi jobba med", nääär de enda du gör är att letar fel och klankar ner på våran personlighet, du är ta mig fan en av de största idioter jag mött på!


Nu äter jag Ben and Jerry och lugnar ner mig!  :)

Puss på er glömt inte att rösta på min utsökta blogg: http://zarlei.com/veckans-blogg-omgang-4/



Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Louise, kan du vara snäll och PM:a mig (på FB) eller maila mig den där Björns mailadress, för är det den Björn jag tror att det är - STAAAAAY AWAAAAYYYYY för fan!!!!!!!!!



Först började han stalka min lillesyster, sedan mig och min blogg - även lillesyster på FB och nu har han TROLIGTIVIS hittat till dig genom mig - ÄCKLIGT!!



Ber tusen gånger om ursäkt att min blogg ska få idioter över till dig.... :ó(

2011-02-02 @ 21:07:14
URL: http://zarlei.com/
Postat av: elfrida @ popgownia.webblogg.se

Han har stalkat mig med nu i flera år... Så som Zarah säger: STAAAAAY AAAAAA-WWWWW-AAAY!

2011-02-02 @ 21:38:44
URL: http://popgownia.webblogg.se/
Postat av: X

Det är lätt att få förutfattade meningar om någon så länge man inte känner personen irl.

2011-02-05 @ 14:24:31
Postat av: X

Eftersom Louise ser intelligent ut så tror jag säkerligen att vi lugnt kan överlåta till henne att avgöra sanningshalten bakom de oaktsamma,rabiata och falska oförskämdheter som här tyvärr sprider sig.

2011-02-05 @ 16:04:00
Postat av: Louise

Nu vet jag inte vem X är. MEN DETTA inlägg hör inte ihop med kommentarerna. Om vi bara ska lösa de först! Stockholms idioten är en 08 som brukar hänga på mitt jobb här i Norge!! Bara så vi är klara över detta!!

Och om Björn nu bytt identitet från Björn till X så är de bara ett litet bevis på ovanstående.. Men eftersom X inte kan skriva ut sitt namn, så förblir det att fatta egna meningar om saken!

2011-02-07 @ 15:39:20
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: X

Rättelse.



Förlåt,men det håller för närvarande på att upparbetas en stödjande redogörelse som närmare kommer att bringa klarhet i de oklarheter och oaktsamma beskyllningar som vi här setts dukats fram. Men tills vidare så kan här bara lämnas meddelande att Loise kan känna sig lugn och trygg i den förvissningen om att hon definitivt INTE kommer att bli besvärad eller bli "stalkad" som man tidigare setts här användas som uttryck.



Att undertecknad begagnar sig av "X" beror endast på att det under dessa omständigheter är av vikt att dessa framföranden skall betraktas som opartiska men sammalunda värnande.



Loise kommer därigenom att få en motsvarande rättvis och korrekt bild och bedömning av signaturen Björn.



2011-02-10 @ 02:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0