finner inga ord .

De finns inte ord för hur mycket du saknas oss!
Du finns alltid i våra tankar!!
Vissa dagar skrattar man av glädje för att fått vara en del av ditt liv,
andra dagar gråter man av ilska för att man inte får dela det mer.

Sitter och ser på kort, bara några månader innan du fick veta att du var sjuk!
Ingen var vetande om något, förutom kanske du!? Du kanske redan kände de.

Men vi hade de så himla roligt tillsammans. Och mina tårar kan inte sluta rinna när jag tänker på det! Jag kommer aldrig mer få se dig!!
De är okej att vara ledsen, de är okej att sakna. Men huu vad det gör ont! De gör ont att veta att du inte kommer tillbaka! Men jag är så himla tacksam av allt jag fått dela med dig! De kommer jag alltid att leva vidare på!


Glömmer aldrig då du lärde mig köra traktor! Du sa hela tiden när jag satt i ditt knä, "akta så du inte kör i diket, nej nu är du ju i diket igen!" Men de var jag inte, du bara jäklades precis som du alltid gjorde, med ett charmerande fniss :)

Glömmer inte heller den dagen jag fick låna din fyrhjuling, och jag frågade om jag fick köra över högen, men du trodde jag sa hejden. Och hur rädd mamma sa att du varit när du såg genom fönstret att jag tog satts och flög över grushögen på gården! Men allt gick bra :)

Nej Morbror, dej glömmer vi aldrig! Aldrig någonsin! ♥

I minnet Du lever, Du finns alltid kvar. I minnet vi ser Dig, precis som Du var! ♥ Älskar dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0