förbannad .

Jag blir så förbannad och besviken..
Kanske inte är en big deal i mångas öron.
Vem vet, kan vara jag som är inne i en fruktansvärt deppig period.

MEN, att lämna sina kompisar (i detta fall sina jobbarkompisar) i sticket är fan något som kan irritera skiten ur mig..

Ett gott exempel från kvällen..

På andra våningen (baren) där vi har tvättmaskinen jobbar ett gäng.
På första våningen jobbar ett annat..
(Man jobbar alltså antingen uppe eller ned under sina pass)

Sak samma. Hjälpas åt är ett bra ord på ett arbete!!

Men idag jobbad jag nere, och allt gick sjuuukt segt under stägning, för att de varit kaos under kvällen.
Dom uppe blir klara att stänga före oss och säger hej då och går.

Jag räknade kassan ikväll och måste då gå upp och endast låsa in pengarna från kassan och slänga in alla trasor i maskinen och sätta på den..

MEN till saken som gör mig upprörd. När maskinen är FULL med RENTVÄTT!!! Och då VET man att någon "INTE ORKAT" hängt upp tvätten under kvällen, visst kan man missa de under dagen och under stress. Men när man ska ta in de skitig trasorna från kvällen, och även de flesta som jobbar har en handuk på sig som man ska slänga i tvätten innan man går hem... Då ja då slänger man den i tvättkorgen bredvid och tänker, "de gör säkert någon annan"!! ELLLER!?!?!!? VAFAN tänker man?? Då ska jag som siste man stå där och hänga upp tusen trasor och va helt jävla själv på andra våningen i spökhuset.. INTE snällt, INTE SNÄLLT hörrni!!!

Tycker de är ett tecken på ren jävla lathet och orespekt för sina arbetskompisar, och i detta fall vänner, eftersom vi jobbar så mkt tillsammans.

Naj tur jag kan dricka lite Oboy och lugna ner mig, God Natt Fuckers!!

googlad bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0