julen .

Köpte ny mobil. Men fan vad dålig kamera, eller så har jag inte fått in några bra inställningar :'(
Men här får ni lite bilder från julen hemma.


Träffade Morgan på Gekås. :) Köpte (eller hittade) dock ingen t-shirt "Jag har träffat Morgan" :(


Alex blev ju stora killen den 23 dec, då va de kalas och jag och han hade bakat en chokladtårta.


Årets gran <3


Årets tomtegumma.


Detta skulle jag ställa vid eken men snöstormen stoppade (sjukt dålig bild)


Middag med Linn, Linn, Sofi och Cornelia på Joda.


Massa bebismagebilder blev det. <3


Min fina julklapp från Olliebulli, ÄLSKAR dom!! (ignorera mina svullofingrar)

Några av mina sopsäckar med kläder.. Hatar att flytta. Och borde lära mig att inte köpa på mig så mkt skiit..
Tack Christine, Cornelia och Sofie för att ni fraktade de, guld :)


En av de bästa köpen på Gekås? Hehe nej men kanske sötaste. Min lemon tesil i gummi!

 

De va underbart att vara hemma. Sitter nu och söker massa sommarjobb, för kan fan inte annat än längta till den Gotländska sommaren!! Hoppas jag får något!!

Har till och med kollat massa resor idag inför min världsresa, men dom har ju typ inte ens lagt ut decembers månads resemål.. DÅÅÅLIGT! För om de hade varit så, så kanske jag redan suttit med en flygbiljett till värmen nu!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0