stavanger .

Norges regningaste by!

Linn och Stian hämtade mig på flygplatsen <3 Supersnällt..

Sen åkte vi hem, jag stekte på lite fiskpanetter. Sen drog vi på bio! Såg en norsk film med Stellan Skarsgård, en sann historia om ett barnhem. Hemsk. Påminnde om Ondskan!


Nu har jag suttit här vid datorn och uppdaterat mig lite, men ska nu hoppa i säng, så man orkar upp och fixa de mesta inför julbordet som vi ska ha på söndag :D


Har haft de väldigt bra på Gotland. Va tufft att åka där ifrån! Men nu känns de redan som om jag inte ens varit på Gotland alls, och de stör mig. Räckte bara att sätta fotfan inför dörrn!

Självklart fattades våran underbara glade lekfulle Janne. Tufft värre, men jag vet att han finns där hos oss! Kunde nästan höra honom på julafton!

Mitt hemliga projekt va att jag gjort ett minneskitt för våran Janne. Tanken va att jag skulle sätta maschaller hela vägen ut till eken och sedan ljus, stenar och foto där nedför, men alla som va på Gotland, vet vilket skiiit väder de va på julafton! De gick med nöd och näppe att tända ett ljus!

Jag vadade ut, gjorde en snölyckta, tände ett ljus och la en sten vid eken! Satt där i all snö en stund och fick prata med honom! Så när snön försvinner får jag göra minnesplatsen iställe!



Har haft det väldigt bra i Stockholm dessa två dagar! Tack kära Sus, Ubbe och Martin!! Och tusen tack Lina för den utsökta maten och trevliga dagen i eran lya. (Baka en massa diam nu så jag kan komma och äta upp den sen)


Men mitt Nyårslöfte är att spara pengar nu!!


Kläder har jag så de räcker och blir över!! Allt annat har jag också så de räcker och blir över!!
Såå nu blir de att spaara!!

Vill skaffa ett jobb till.. Ska söka en massa inom några dagar och hoppas på napp!

Ska tjäna storkåvan och sen bestämma min väg här i livet!!


Har ni några nyårslöften? Och har ni hållt dom så här långt??? ;)







Kommentarer
Postat av: Elin

japp något liknande är det vi äter, fast vi kallar dom räktorn.

Vi har alltid de som förrätt på nyår:)

Hoppas du hade det kul på nyår och god fortsättning:)

2011-01-06 @ 17:10:13
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0