vis .

Hur många miljarder år ska det ta att bli vis.. Jag är då uppenbarligen inte de, eftersom min tandfan gör så fruktansvärt ont, och har gjort de från och till i hundra år nu!


Nej då, jag överdriver aldrig!


Imorgon jobbar jag min sjätte dag på raken.. Tror jag skulle palla mer, men idag ä jag bra sliten då.

Linn ska baka frukost i morgon, kanske dags att hoppa i lopplådan då :)


Kan då fan inte bestämma om jag ska stanna över Hela Hallen gungar eller inte... Åhhhh...
Ska kolla biljetter i morrn, så kanske jag blir klokare?


Om jag "tappar" en framtand kanske de finns mer plats för min skit visdomstand?

Kjell erbjöd sig att hämta tången på jobbet idag, men jag sa att han fick ta kniven i så fall!


Kommentarer
Postat av: Olevera

This is a very good site. Thank you.

2011-07-25 @ 08:00:28
URL: http://olevera.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0