bokad resa .

Jag bokade ju min resa den 1 feb 2012, för jag ville ha massa tid på Gotland innan jag drog, men man hinner ju knappt träffa någon.. De är jobb, sen är man trött o sitter hemma och slappar. De är skönt det med..

Men de jag skulle komma till va att jag är sjukt sugen på att åka i september och komma hem tidigare nästa år i stället... Typiskt..

Men jag håller på att maila med travellink nu och kanske får jag byta månad :)
Slippa alla snö, bara ha de vart och gott i ett helt år :)


Vi får se hur de går!!!


Jobbet går bra, och är fortfarande kul, glömmer till och med bort att ta rast... Hoppas de fortsätter att vara kul :)


Kommentarer
Postat av: Anna B

So lovely. Jag tycker du ska åka! På´t på en gång bara om du har pengar! Inget o dra på! :)

2011-07-22 @ 21:35:34
Postat av: Cornelia

Tycker du ska söka arbetsvisum i Australien, för vad ska du hem o göra om ett år??? Sök NU :o) Love

2011-07-23 @ 08:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0