norge .

Tänker på nära och kära som får stå ut med en fruktansvärd sorg och saknad i Norge!!

Sjukt..




Helgen har varit bra, massa goda vänner och en massa påhitt :)
Denna sommar bara springer iväg!!!


Jag har nu mailat med resebolaget och för en summa kan jag boka om min resa, men jag har dock INGEN aning om vad de är för summa... De får jag se..


Men eftersom jag fick en riktigt bra summa tillbaka på skatten i Norge, så är de ju värt!!! Tänkte dock man skulle boka på Annica och Theres på samma biljett för att de gör de så mkt lättare om man måste åka hem för att någon blir sjuk eller vad som helst! Men de är ju frågan om dom kunde följa med eller inte, behöver veta de typ NU :)

Ja för er som läst min blogg ett tag så va de från början meningen att jag skulle dra iväg själv när jag bokade, men nu verkar de intresse att folk vill hänga på, och de blir jag glad för, men mamma blir nog ännu gladare ;)


Over and out .


Kommentarer
Postat av: THERES

Jag vill med! Jag har kirrat cash! :D överlyckig!

2011-07-28 @ 11:41:15
Postat av: sven

jag runkar till dina fotton.så kå nu kommer jag å å å å å å å å å

2011-08-07 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0