arlanda .

Flyget från världens minsta flygplats lyfte 9.30, och Malin N va med på de flyget. Jag märkte inte ens när vi lyfte, vaknade när vi landade av att mitt huvud ramlade framåt. Ja då är man bra på att sova då ;) HÄRLIGT! Älskar de, när de känns som man flyger i en sekund..


Så nu har jag suttit här på arlanda en stund, och en stund till blir de. Klockan 17.30 lyfter flyget mot Oslo. Sen vidare Stavanger.. Har checkat in väskan för länge sedan och nu druckit en kaffe och käkat en gos kanelbulle..

Min väska var ca 20 kilo lättare än när jag åkte hem. Bara ett par strumpor och trosor med mig tillbaka och lite annat nödvändigt. Till och med en liten grej till min sambo, hon kommer dö av lycka hoppas jag ;)

Gotland har varit underbart! VILLE inte åka där ifrån men de känns nu ganska bra!

Fick två jobb till att välja mellan medans jag var hemma så det stod mellan:

Tingsbrogården: nackdel att jag var tvungen att ta bussen, och den gick ju aldrig så passande.. :/
Atterdags: nackdel, min kropp dör när jag sitter ner hela tiden..
Och de sista som jag valde, Fältgatan: Ingen nackdel alls förutom att de var ett dag jobb jag ville ha!

MEN jag är sååå GLAAAD, ska bli så himla kul att gör något nytt i sommar. Kommer sjääälvklart sakna mina underbara jobbarkompisar från Atterdags, men dom kommer jag ju kunna träffa iaf. Kankse man till och med får hoppa in någon gång :)


Har varit en underbar semester :) Men man blir inte direkt utvilad, så många som jag vill hinna med att träffa. Så ingen rast och ro direkt :)
Tyvärr hann jag inte träffa endel som jag pratat med om att träffa :/ Känns trist.


Nu ska jag nog gå ett varv till här på arlanda.. Fan va den här flygplatsen är tråkig.. Men man ska inte klaga. Finns värre :)

HEEJ STAVANGER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0