bakis på bakis .

I lördags efter jobb blev det öl. Hängde med Mari Mjelde på en kul förfest :) Sen liute mer öl och avslutade på Chevys, eller Mac donalds...

I går var de supersöndag och Norges fettisdag. Så jag var hemma hos Veronica, hon hade bakat jätte goda semlor.. Muuums

Sen fick jag äta hennes utsökta soppa. Måste ha recptet..

Hon är bra snäll hon..

Sen va de förfest och sen gick vi till nålöet. Massa drinkar osm vanligt, men riktigt kul :) Sen till 23/25. Kul de med..

Idag är jag sliiiiten, men ska snart möta Veronica på butiken och handla lite!
Ska laga korv i ugn till henne och Linn som ligger bakis som ett odjur och oo:ar sig inne i sitt rum... haha..



Bara några dagar kvar tills jag ska flyyyyyga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0