Gotland .

Jag lever :)

Idag var jag på gymmet för första gången.. Kommer vara död i morrn, känner hur de kommer krypande!

I morrn ska jag, och Christine ut till mamma och pappa. Mys..

I helgen blir de loppis och hela hallen gungar.

Förra helgens fest var kul som fan. Även om de va slagga ett par ggr.. Vissa kan ju inte sköta sig.. suck.. Bara på fest för att få slåss tydligen.. Men annars lyckat som fan som sagt :)


Fårö var sjukt mysigt. Men de går för jävla fort här hemma :(
Saknar mina godingar i Stavanger men jag HATAR att åka från ön...


Har två jobb att välja mellan... Och de får min hjärn att krascha snart...


Hoppas ni mår bra. Längtar till att läsa ikapp alla bloggar nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0