henning .

Sista dagen i Stavanger på ett tag. Egentligen skulle jag börja klockan 19 och sluta 02.30 (hemma tidigast 03.00)
Och sen ta flygbussen klockan 04.30 :O

Men Hennig va snäll och jag får börja 14.30 och sluta tolv. Även om jag förmodligen inte kommer somna, så kan jag hinna ta en tupplur iaf :)

Sen klockan 09.30 landar jag på Arlanda. Wiiiie..

Ska skicka sms till moster Susanne och se vad hon har för sig.
Annars ska jag bara mysa med Lina och Sigge hela dagen. :)


Sen ska Lina Johan Sigge och jag ta båten till G O T L A N D. Dom tar bil, men jag har så mkt väskor att jag nog måste ta bussen..
Så på fredag morgon vaknar jag i min lilla lya :D


Veronicas soppa är dunder gooood oMåste ha receptet.. Vilken fantastisk tjej :)
Vi fick bjuda henne på korv i ugn i går då, och hon gillade de sa hon :) (Jag och Linn serverar det alltid med potatis, eftersom vi inte gillar mos)
Sen gjorde jag efterrätt, varm frukt med smält vit och ljus choklad med glass till. Mummmms.


Funderar på att bli miljonär, de hade varit ett yrke för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0