städkvinnan och en hemsk jävla natt .

Igår skrubbade jag golvet bakom baren på jobbet, de tog ca 5 och en halv timme. Fasiken va de va behövligt :)

Så fikade/lunchade jag med Synnöve (som svalt en badboll) och Ania. Jätte trevligt.


Sen gick jag hem och skrubbade kroppen och vidare till May och Mari! :) May hade jgort en jätte god paj. Majpaj..
Sen åt vi frukt med hemgjord chokladsås, mumms va allt va gott..

Sen gick vi på vinkväll på Martinique. Spelade shuffel, eller hur de stavas. De va kul.. Ett sådant ska jag ha hemma, som curling i miniatyr :)


Hade världens mardröm i förrgår natt.. FAAN de va så jävla verkligt att när jag vaknade trodde jag att jag låg i en sjukhussäng. Hade kraschat med två bilar, de var mitt fel för jag körde för fort. Och de va Krilles bil, och Danne var med också.. Alla tre verkade okej efter kraschen. Men sen ramlar bara Krille ihop och jag och Danne får panik.. Men sen vaknar han till igen.. Jag va så satans rädd. Hörde inga röster från dom andra två kvaddade bilarna och vågade inte gå ut på åkern och kolla, de enda jag såg var ett halft ben ut genom en bildörr, men jag vågade inte gå fram och kolla vem de va som låg där eller om dom levde eller inte, för de va ju MITT fel. Jag hade kört så satans ovårdat och för fort och kraschat in i en stillastående bil som i sin tur kraschade in i en mötande bil... Jag hade kört aldeles för jääävla fort. Vi flög liksom fram.

Jag va så jävla orolig hela dagen att de skulle vara ett tecken.. Ett tecken på hemskheter och tänkte så sjuuukt mycket på Krille och Danne igår!! Hemskt hemskt hemskt..


Idag är jag på dåligt humör, undrar om jag håller på att bli sjuk, känner mig hängig liksom..


Nu ska jag laga mat och hoppas jag mår bättre..


Tjollahopp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0