BB finalisterna .


Årets finalister av Bigbrother:

VS

 

Jag är 100 på att de blir Simon eller Christian som vinner.

Jag hejjar lite på båda..

Hoppas dom fortsätter precis lika dant som dom gjort hela tiden!

 

Simon är ju så jäkla snäll och vill alla till lags, och är alltid cool lugn!

Christian är så sjukt rolig och snäll men samtidigt så himla "busig"!

 

Vem tror ni vinner BB??

 

Katta va jävligt jobbig i mellan åt, men jag tyckte hon va mestadels bra!

Förut hejjade jag på Peter.. Men han är bara så sjukt jobbig och enformig..

Både Gurkan och Peter kör för mkt skådespel.. Suger..


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag gillade Gurkan förut, men sista tiden har jag ändrat uppfattning helt. Jag hoppas på Simon!! Tycker Christian är en liten ful fisk ;)

2011-05-10 @ 07:37:40
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: S

Jag tror starkt på Simon, han är verkligen sig själv och alla gillar han! Christian också han är skön. Jag gillade Gurkan och Peter förut, men har verkligen ändrat min uppfattning när det gäller dem. Dom är ju så sjukt lika varandra egentligen, pratar bara en massa skit. Hoppas det är bra med dig? KRAAAM!

2011-05-10 @ 21:02:47
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0