nära .

De va väldigt nära att jag kastade ut datorn genom dörren... Blir så förbannad när internet dör när mer är 15 dagar kvar tills kvoten fylls på!!

Men jag förtjänade att slösa 140 :- för två gig..
Samtidigt så är de piss med dongel alltså.....



I lördags hade vi ett så himla kul nach på jobbet :) Wiiiee!
Säger bara "pyramid" "Keps" & "Sas hotell"...

HAHA


Sliten igår.. Sov hos May för de regnade så in i norden i natt när jag skulle hem!!

I morrn ska jag gå upp sjukt tidigt och åka till lervig bryggeri och make some öl..

Niice.. Vi ska laga Cardinals sommar öl.. Om de blir bra vill säga ;)

Ska vara vis bussen klockan 08.45.. Hade inte ens gått hem från jobbet igår vid den tiden... Dygnsrytm ja..

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0