1 oktober .

Lordag!

Jag sov som en gris till kl 13..
Hade massa konstiga drommar, men de kanske betyder nagot, vem vet!

Gick till ett stalle och drack en mega stark latte och kakade naan brod, mumma!!

Sen FB:ade vi lite och sen gick vi tillbaka till tatueringstudion. Sa han malade upp for hand pa min sida, och jag hade sagt lite saker jag ville ha, han va verkligen jatte duktig, och sa sa han priset och jag stod dar och funderade ett tag, men beslot tillslut att fullfora det. For den var verkligen precis som jag tankt mig!

En gotlandsros och en anglavinge, for att minnas och hedra min underbara morbror. ♥


I minnet Du lever
Du finns alltid kvar.
I minnet vi ser
Dig
precis som du var.


Tatuerade med bambu, en pinne med vassa nalar. Alla sager att de tydligen ska vara mildare, men jag tyckte det gjorde sjukt ont ganska ofta. Det tog honom 1 h att mala upp den och sen 3 h att hacka in det. Med 15 minuter paus. Jag ar hur nojd som helst och jag alskar min nya betydelsefulla kroppsmalning. Den kostade 8000 B.

Sen va vi hungriga som djur ocg at grillspatt med lemon jucie for 230 B. Mumms

Sen till The Last Bar for att se spelningarna och sen bums hem i sang och lasa.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, gjorde du en tatuering:) Hoppas ni har det bra, jag längtar tillbaka som fan. Många kramar Jenny

2011-10-05 @ 21:41:07
Postat av: jennie

känner igen de där me tatueringen,"no blood no pain" stod de på alla skyltar men de gör ju tusen gånger ondare än en vanlig fast ändå e ja sugen på o göra en till =)

2011-10-05 @ 23:15:37
Postat av: Anna

tattu för pappa har jag med funderat på... men det blir nog bara tankar

2011-10-06 @ 09:34:30
Postat av: Anna B

Upp datera bloggeeeeeen! :)

2011-10-06 @ 20:32:18
Postat av: Zarah-Lou

Foto! Annars tror vi inte på dig ;)

2011-10-06 @ 22:03:45
URL: http://blogg.zarah-lou.se/
Postat av: Johanna

Bilder, bilder, bilder!! haha :) Saknar dig! Det var så himla skoj att få träffa dig på Phi phi! Vart är ni nu?? Hur har ni det? Hoppas allt är bra!! Puss puss

2011-10-07 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0