friday .

Gick upp runt elva. Hemskt va vi sover, men vad gor det da, semester ju :) 

At pa YaYa, apacklig mat bestallde jag. Friterade glasnudlar och nagon slemmig sas. Men det hade jag ju inte vetat om jag inte vagat prova :)

Tog kort pa hogvattnet och lite annat! Ska lagga in bildeerr en dag, loovar..

Borjade lasa Varfor grater inte Emma, fyy fan vailket ode som de utsatts for, jag far onte i hela hjartat. Men bra ar den!
Sov middag till klockan 18... zzZZzZz

Fixade oss och middag pa Dinomd Resort, MUMMS Grillmat med majs och bakpotatis.. Sen bananasplitt pa restaurangen bredvid..
Rakade komma in pa en tatueringstudio och kollade och fragade om han kunde mala upp den bild jag ville ha.
Vi gick vidare till eldshowen och tog en vattenpipa med vindruvesmak.  Sen tog vi en Singha, mumms.. Men inte jatte gott med alkohol naj.. Sen dansade vi sa det gick att vrida ur kladerna.. Sjuukt kul! Drack en och en halv liter vatten pa fem minuter pa vagen hem..  Duschade och i sang..
Hoppas ni har det bra dar hemma. Hander det nagot intressant?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0