gott folk .

Snart ska min blogg få ett lyft både på skrivande och design!

Världens bästa Zarah ska snygga till min blogg, och förhoppningsvis ska jag hinna skriva lite under resan :)


Någon som vet om det går att fixa working holiday visa i Australien om man är där och har turistvisa på 3 månader, om det alltså går att förlänga när man är på plats??

:)


Seg i kolan idag! Haft en mysig dag med lunch med Linn, Theres och syster!

Nu ska jag se om jag orkar piggna till och cykla i stormen bort till Malin och Älin :)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud vad fin din blogg är :o)

2011-09-18 @ 11:43:13
Postat av: linda attaren

Nar var det du kom till australien=)?

2011-09-18 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0