Julklappar .

Har slagit in alla julklappar idag, typ.

Och varit och skickat hem alla, det kostade mig 3129 B men de far de vara vart, jag alskar ju mina familj och mina nara!!


Foresten onskar jag mig en mjolkskummare och kokare i ett i julklapp :) hehe OBH ska nog ha en :) ;)


Vanner ar den familj man sjalv valjer! Och jag har dom tva basta familjerna i varlden! ♥

Skypade med mammsi pappsi Alex och syster idag :D



Glomde att skriva att jag Theres Jenny och Danne var och sag pa 4D filmsnutt, och fan vad vi skrek och skrattade, sjuuukt kul!! :) Stolar som ror sig och vind som blaser en i ansiktet!!

De va i Phuket, och de va vart :)
Ska tydligen finnas sadanna salonger har i Thailand med hela filmer, de ser vi pa reklam, sa de maste vi bara se :)


Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: christine

Sötaste lilla Lillasyster:)



Alex saknar dig med....



2011-09-30 @ 10:07:43
Postat av: Angelika

Tack for paketet Dock blev det lite fel eftersom jag inte fattade att det var en julklapp ...Mats har liksom oppnat den redan...

Var radd om dig massor av kramar Angelika

2011-10-19 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0