min hjarna har smalt bort .

Maste bara saga att jag alskar att man inte har de tre sista Svenska bokstaverna i alfabetet har... Allt blir sa mkt mer intressanty att skriva.. och lasa??? ;)


Onsdag


Iaf, andra dagen var vi i Patong igen och shoppade (eller sa ni inte tror jag redan borjat handla ihjal mig, sa tittade vi mest faktiskt) Hittade dock tva pressenter och tva par skor till mig, skor som jag kommer alska, och jag ar sa glad for Jenny och Danne tar hem dom for mig! Vi va alltsa i Patong hela dagen och kollade och spelade bort en slant pa sadanna dar nalleklo maskiner, men inte ett piss vann vi, lika bra va val det :) Sen at vi lite och bara vandrade runt :)

Sen checkade vi in pa ett hotell som lag precis vid stranden som hette Baan Natasch. 700 B for tva pers.
Sag lite pa tv sen forsoka sova!


Torsdag

Vi sov sjukt lange antar att tidzoner och flygresa annu satt i!  Sen gick vi ner pa stranden och badade i sa sjuka vagor, men kul va de :) Jenny och Danne kom och badade med oss, sen gick vi hem och duschade och sen gick vi ut och at en bit mat tillsammans, valdigt skon dag :)


Fredag


Checkade ut och tog in pa ett hotell bredvid som kostade 500 B per natt for tva personer, det var mysigare rum an det innan.
Sen kakade vi frukost\lunch och gick ner pa stranden igen! Da va de annu varre vagor, men lika kul hade jag och Theres for det :)

Koksaltlosning behover min nasa! :) Gar pa antibiotika nu for min forkylning, bra att man kan kopa medicin pa gatan!


Lordag

Idag kopte jag nagot for mina pigmentprickar pa kroppen som blir allt synligare nar jag solat..
HOPPAS det funkar.. Bra med medicin som sagt :)

Vaknade 6.40 i morse och gick ut och vantade pa taxi till baten som tog oss till Phiphi Island :)
Har va de verkligen sjukt varmt!!! Sov typ hela batresan..

Sen vandrade vi till Johanna och Nicklas tips Garden inn! Som vi checkade in pa. 700 B for tva per natt!

Idag har vi legat pa stranden nagon timme och nu bloggat lite med en vattenmelon shake :D Nu far vi se vart kvallen bar!

Puss pa er




Kommentarer
Postat av: Anna B

Så avis! Drömmer mig bort :) Kram

2011-09-26 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0