Barnvakt .

Sitter nu och har sätt Handen som gungar vaggen! Riktigt passande film när jag kvällen till ära är barnvakt för lillsnurfan. Hehe

Har inte sätt den på år och dar, men mindes allt som skulle hända..

Sandra Viktoria Becca och Madde m. barn var här och käkade mat med mig. Så trevligt :)



I morrn ska jag också mysa med Kimelie typ hela dagen! :) Först göra syster och kusin fina för bröllopet dom ska på!


Vill ut och gå en sväng med, behöver röra mig nu när jag inte gymmar..


Jag har nu sökt till Matte B, hoppas jag kommer in!!!


Deklarerat har jag också gjort idag!! Vilket jäkla bassel.. OMG.. Blir ju inte direkt lättare när man får göra en på norska och en på svenska..

På tal om Norska.. GUUUD vad jag saknar alla där.. Ska åka dit och hälsa på när jag får lite lön!!!


Kyss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anna B

Thanks for update. BTW... Verb: SE; Se, såg, har SETT. rätt ska va rätt :)

2012-04-28 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0