Sista timmarna .

Nu ar det inte manga timmar kvar av min resa..
Sitter och dricker en kopp te och bara chillar. Skulle sola en timme idag var de tankt, men tror ni det ar nagon sol? Nepp..
Kanske lika bra sa man kan vanja sig med -20 om ca 40 timmar.. FY FAN va kallt.. Jag kommer frysa assulle av mii...


Har ont i magen idag. Undra om jag inte tal agg? Hade ont igar kvall efter jag atit just agg. Men nu ar de inte kul alls.. At skorpa till frukoast. Jag som annars kan ata hur mkt som helst nar jag vaknar sa har sent..


Sam ska ringa och vi ska ut o luncha om hennes bil startar. Trevligt!!


Kl ar nu 11.30 och lite efter 17 kommer taxin... Ska ut och ga en svang med Charlie sen!! Sa bade han och jag far rora pa pakarna.. Kommer ju inte ga nu pa ett tag..

Ska bli sa mysigt att komma hem till mina vanner och min familj!!
Kommer sakna Cecilia James och Alexander!! Och sjalvklart mina vanner har.. Men jag ar hundra pa att jag vill komma tillbaka!!!


Ses snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0