I-phone

Första gången med min blogg.se app och jag älskar de redan! Fasonen bättre än på datorn! Kanske händer att jag bloggar lite mer nu då!

Träningen idag var grymt bra! Hade redan åt i rumpa lår rygg när jag gick in i omklädningsrummet! Så får se om Sandra får bära in mig dit i morrn!

Annars då? Jo jag vill få lite jobb nu tack! Idag ringde mamma som tror jag är pank och frågade om jag inte skulle gå till socialen! Haha snacka om att jag trodde hon skämta! Men de gjorde hon inte! Jag tror de va en spark i röven!
Fy h€lvete rent ut sagt! Jag plockar hellre grus för hand för en krona i timmen! Skulle inte falla mig in om de då inte va så att jag har giltiga skäl till de! Giltiga skäl är de då inte allt för många jag vet om som får pengar för! Nej nu lämnar ja denna diskussion för idag innan min mobil dör!

Loppis den 1 april i humlegårdsskolans matsal (vid lännakiosken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0