Gekås .

I morgon åker vi till Västkusten för att hälsa på syster och Robban. Ska bli himla kul och se hur dom bor!!

Såklart blir det en titt förbi Gekås också, går ju inte missa ;)


Har varit där på semester ungefär varje år sedan barnsben. Och i vuxen ålder MINST en gång om året! Men nu är de mer än ett år sedan sist!! Ska bli förbaskat kul :)

Här http://gekas.se/blogg kan du kolla in bloggen där dom lägger ut bilder på varor som finns just för sekunden.

Men här kommer lite prylar där ifrån deras blogg som jag spanat in och ska leta efter när jag kommer :)

Bara lite CRAVINGS :) Liiiiite

 

Jag Gekås. Finns typ inget bättre. Jag blir som en ko på grönbete när jag kommer dit :)



Kommentarer
Postat av: telma

käre min gud, om du fyndar de på bilderna är de ju rena kapen! nu kliar de i min shopping-gen;)

2012-05-15 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0