sweden .

Danmark måste ha glömt hur man spelar hockey! Bra för oss :)


Imorgon ska jag först umgås med Madde, sen kommer nog Olivia förbi en sväng och sen ska jag ut med Linda till Källunge. Kommer bli en toppen dag!!


Ska bli riktigt kul o se Lindas hus nu. Men mest kul ska de bli att få umgås med Linda! Hon har ju en hel del projekt och jag vet inte vad jag sysslar med på dagarna, men mkt har vi tyvär inte hunnit träffas!!


Malles 30års Rockabilly fest i lördags var jätte kul, och maten var så himla god, jag åt så jag nästan sprack :)



Nu ska ja se lite hockey till! sen försöka sova kanske. Sov som en kratta i natt!!


Crazy fun night in Australia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0