Piss o wellpapp .

Jag blir så lack! Varför är killar så jävla efterblivna!? Och varför är jag så satans efterbliven och går på allt! Heeeela tiden!!!

Borde lära mig lyssna på folk!!

Var dock allt en himla trevlig fyradagars ledighet!

Torsdag pärk o sen firande jag och Annica med häng på clubsören sen nunnan o sen munken!

Fredag bakishäng på pensionatsören! Mat på joda o sen hem o ladda om! Förfest hos mig sen Stiftelsen på kallis!!
Vidare munk!

Lördag! Ladda om Johanna kom o hämta mig vi kolla pärk sen hem till P o piffa sig o ladda lite till, o sen på förferra hos Hanna o Micke! Mkt trevligt! Sen till festplatsen o en sväng på campingen! Sen en bilresa ja knappt minns!

Söndag död dödare dödast! Sen lite pizza o kubb! Sen kom tre dagar ikapp mig!

Tjing tjong luftballong!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0