god bajs .

Alltså jag blir så trött.. När ska jag lära mig att min käre mor (som förövrigt fyller år idag) alltid har rätt!?!?!? Igår var jag så nära att bryta ihop. Hade lust att sluta andas ett tag.. Brännande känsla i hela ögonen och svullen strupe.. VÄRSTA jag VET..... Jag ska ta mig tusan gå en kurs i hur man står på sig. På vissa sätt är jag bra på det, på andra helt värdelös.... Bliiir såå förbannad på mig själv. Jag ska sluta vara god trogen.. Ändå bara skit man får tillbaka... Ajj fy fan när jag kommer hem ska jag gå och lägga mig direkt... Igår typ 15 h jobb o idag 12.. Sov hos syrran och Kimpa hade ont i maggen, så inte många h sömn i natt.. Sen förstörde en jäkla fluga min dag så in i bengen, vaknade ur trött av att den skulle sitta på mig heeeela tiden.. så sammanlagt kanske 3 h sömn i natt....... Jag ska hem och ge min kanin lite kärlek, stackaren.... Hoppas hon får bebisar som beräknat. De skulle göra mig glad.. Sen ska jag städa, packa in skit i bilen, skriva en komplett handlings lista och to do lista för att börja jobba 7 i morrn igen... Sen blir de hundra grejer att göra.. Sen leeeedig !! Som jag nu tyvärr inte kommer kunna njuta av till 100% då men men.... Tjillevippen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0