Borde ha en godman .

FB är ju livsfarligt!! Men bra också såklart!;) 
Handlade igår en gästsäng för 200kr som dom körde hela vägen in till min lägenhet! Så kom snälla Madde o hjälpte mig upp med den! Så de var ju ett kap!

Men hittar lite väl ofta saker "jag kan behöva" på FB! ;)

Jag ska bli miljonär och bygga ett hus!

Helgen har varit trevlig! I fredags fotboll i hembygdsgården! Lördag jobb sen ut till  Fobo o tog en drink eller två! Söndag, bakishäng, jobb, bakishäng! Nu ska jag sussa sen i morrn behöver jag städa! Sen jobb! Hjälp va de är mkt att stå i i veckan!!! I helgen är de ju bröllopsfest! 

Har egentligen 1000 saker till jag vill skriva av mig, men jag orkar inte!!

Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0