Avskyr .

Verkligen avskyr dessa dagar, allt känns hopplöst, verkligen allt !

Och jag har de hur bra som helst men ändå känner jag såhär!?!

Blir ta mig tusan tokig!

Dagarna är för korta! Hinner ingenting jag vill när jag jobbar halvdagar nästan varje dag! Eller hinna skulle jag väl göra, med jag finner ingen lust för att sätta igång innan de är försent!!

Jag är iaf superlycklig att jag har min familj & mina vänner! Och att jag har min resa till Norge, släktträff på Fårö, Systerresa i Holland och massa andra festligheter att se fram emot! 


De är ju någe fel i hjärnan när man känner såhär då!!!!







Kommentarer
Postat av: Telma

what is happening?:( <3

2014-02-07 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0