Hej hej bloggen lever du ?

Ja tiden springer iväg och man blir bara äldre och äldre!

Ikväll ska jag och goda vänner på Förfest! Restaurangen som min syrra och vänner har öppnat! Älskar maten ❤️

På torsdag åker jag till Stavanger!!! I maj var de tre år sedan jag flyttade hem från Norge!! Ska bli såååå himla underbart och träffa alla igen! Speciellt Linn 💖 är dock lite ledsen att May inte är hemma då :( 

Sen till kvällen igen, ÄR så förbaskat trött på människor som säger: "ska ni ut, ska ni dricka nu igen?!" 
Det jag är irriterad på är att de är så jävla uppenbart att folk som säger så är sååååå jäkla avis!! Eller så ar personerna i fråga själva nyss varit värsta partyprinsessorna/kungarna men BARA för att deras status på senaste tiden har ändrats då är det HELT PLÖTTSLIGT hemskt att andra går ut så mkt!! Naj ryck upp er och önska folk som ska ut o roa sig en trevlig kväll istället!!

Tjingeling. 

Avslutar förresten med en bild på en fin prick då jag kan bli lite glad 😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0